Subjective well-being: life scale

May 27, 2010

Tilfredshet med livet

Filed under: Tilfredshet med livet,Uncategorized — by Subjective well-being @ 6:51 pm
Tags:

Nedenfor står fem utsagn om tilfredshet med livet som et hele. Vis hvor godt eller dårlig hver av de fem påstandene stemmer for deg og ditt liv ved å sette en ring rundt det tallet som du synes stemmer best for deg. (Sett en ring for hvert spørsmål).

 

                                                                         Stemmer                                           Stemmer

                                                                           dårlig                                                perfekt

 

På de fleste måter er livet mitt nær idealet mitt

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 
 

Mine livsforhold er utmerkede

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 
 

Jeg er tilfreds med livet mitt

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 
 

Så langt har jeg fått de viktige tingene jeg ønsker i livet

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 
 

Hvis jeg kunne leve livet på nytt, ville jeg nesten ikke forandret på noe

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

